29. syyskuuta 2014

Matsuoka x2

Tala tääl naputtelemassa, eli helloouu!

Tänään käytiin tekemässä pieni kierros kameran ja mun "pikku-siskon" Idan kanssa.( Se on niin söpö, että en ehkä kestä! ) Oltiin Free! Iwatobi Swim Clubin hahmoina pyörimässä ja ketkäs muutakaan meille sopi paremmin ku Rin ja Gou.~
Kuvien ottaminen oli tietty vähän haastavaa, kun ei ollu erillistä kuvaajaa mukana. Mulla oli miljoona loistavaa kuva-ideaa, mut ei niist varmaan ykskään toteutunu näillä resursseilla. Itken.
Mutta saatiin ainaki jotai nappastuu ja kameraa aseteltuu jotenki semi-hyvin. Tää nyt ei tietenkään ollu mikään virallinen cosplay photoshootti, vaan enemmänki vaa hengailuu, ni ei vaatteilla ollu niinkään väliä. Ampiaisia oli vieläkin...en oikeesti tajuu että mistä paholaisesta ne on peräisin, ku ne ei vieläkään oo kadonnu mihkään. Ne valtaa viel maailman, sanokaa sit mun sanoneen. Salee niit lentelee tääl viel talvella, mut ne on vaan muuttanu värii. GOSH!
Ampiaisii tai ei pääasia et oli tosi hauskaa! <3




Tässä nyt näkyy tota mun tukkaa jonku verran täysin leikeltynä ja valmiina VIIMEINKIN! Se alkuperänen oli ihan saastasen kamala ja eijh. Nyt ei ton Rinin aina tarvii pitää huppuu tai hattuu. Oon semisti ihan häppi tohon aikaansaannokseen. c:
Ps. Tää kuva mis meillä ei oo vartaloita, on jotenki tosi söötti...johtunee Gousta! ^w^


Rin... what happend to you?

Naaaaw <3!
Tää kuva olis ollu perf, mut minkäs teet tolle leikkaukselle..

Tohon kuvaan oli paras lopettaa tää pikkunen päivitys!
Ida, oot ihan mahtava ja niin sulonen.
Love ya<3

4 kommenttia:

  1. Ääää ihania kuvia! Sovitte kummatki näiks hahmoiks :>
    Ps hampaat on pelottavat

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! ^O^
      Aaah, noi hampaat. Ihanaa, jos ne on vähän karun näköset! >)

      Poista
  2. Äääääähääää ootte ihania~~ >o< voisin palvoo sun Rin cossiis :'D

    VastaaPoista
  3. Oooiiij ;_______; Kiitos tositositosi paljon! Ihanaa, jos mun Rintsukka miellyttää silmää! <3 Olen todella otettu. Nöyristyn edessäsi, tästä kehusta~

    VastaaPoista