18. toukokuuta 2014

Man with a silver hair can't be that bad part III (last) + MayonnaisePrince

Nyt on mun viimeset säkeistöt vedelty Desuconia varten.
 Gintokin hiukset saapu postissa perjantaina ja voin sanoo, et oli seki aika kauhee pöheikkö. 
Mutta se kuitenkin oli just semmonen ihanan paksu, jolle pysty sit tekeen kiehkuroita! Sivusta ja takaa tukka oli valmiiksi suht kiva, mut edestä.. huh huh. En ottanu siit edes kuvaa, koska mua vaan vitutti se etuosa niin paljon.
Käytin sitten saksia otsatukkaan ja muutenki yleiseen siistimiseen ja lopputulos sen jälkeen:
Oon oikein tyytyväinen tohon tukkaan! Whoaaa!
Miekkaa en alkanutkaan tekemään Gintokille ollenkaan, koska se olis ollu vaan mun tiellä kokoajan.
Salee olis tippunu tuhannesti ja olisin joutunu oleen kokoajan perse pystyssä noukkimassa sitä jostain.
Kuviin olis päässy vaan mun perse, eikä naamaa ollenkaan!

Seuraavaksi estraadille astelee Hijikata Toshiro.
Hänestä sanon sen verran, että kyllä hommat kannattas aina tehä kunnolla. Mä jouduin tekeen Toshiron takin koristelut kaks perkeleen kertaa, koska en voinu sietää sitä mun ensimmäistä takkia. Se oli OIKEESTI fiasko. Semmonen fiasko, etten ees kehtaa laittaa siitä kuvaa. XD

Kyllä hätä keinot keksii, jos ei taloudesta löydy oikeen paksusta teippiä. Noi keskikohat olin mitannu tarkkaan ja laastareitten avulla se toimi tosi hyvin. :'D

 Olkapääkoristeita tai tommosii kultasii raitoja ei tossa Shinsengumien asussa oikeesti ole, mutta mä päätin pistää pienen tipan omaa kehiin. ;) 
Laitoin vaan teipit tollein ku kuvasssa näkyy ja sitte vedin kultasta emopeittovärii noihin pikku välikköihin.

Peittoväreillä nää hihatki tehty. Napit sijoitin pienellä mittauksella symmetrisesti molempiin hihoihin.

Ton kaulaliinan tein ihan vaan valkosesta joustavasta kankaasta. Piirsin ääriviivat, leikkelin, ompelin ja asettelin. Vo´la!
Tää takki ei ole fiasko, eikä myöskään toi liivi.
Tossa takillisessa kuvassa näkyy pilkahdus noista kultasista raidoista mitkä olkapäihin tein.
Tosta liivistäki mä jouduin purkamaan mun aiemmin tehdyt ompeleet, mut kyl se kannatti. Olis vaa pitäny alunperinki tehä noil emo -väreillä noi kultaset alueet, eikä lähtee säveltään ompelemalla. Tehty mikä tehty ja tässä lopputulos!
Vielä olis miekka probleema tälle hahmolle...se olis aika oleellinen osa Toshiron olemusta. Vähän ku aurinkolasit ja röökikin.(aina valitsen hahmon, joka tupakoi enemmän ku laki sallii. Kuolen varmaan tohon nikotiini määrään :'D)
Mutta jos nyt en sitä katanan perkelettä mistään löydä, niin sitten myöhemmin joihinkin kuviin.
Tän cossin paras ja rentouttavin puoli on se, että OMAT HIUKSET enkä tarvii PIILAREITA!
Jesss!

Mutta nyt sitten oottelemaan Desua!
Toivotan kaikille muutenki ihanan lämpöstä tuoreesti alkanutta kesää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti