28. huhtikuuta 2014

Calcium deficiency part I


Täällä (kerranki) se epäaktiivisempi osapuoli!
Olin ajatellu, että teen aina yhen postauksen per valmis kokonaisuus, mut enhän mä pääsis kirjottelemaan tänne koskaan, niin teen nyt sitten päivityksiä tälleen osissa.

Mun alkuperänen suunnitelma oli cossata Takasugia Desuconissa sinä päivänä kun Tala cossaa Gintokia, mut meiän pituusero olis ollu nii huima, et Takasugin ego olis kärsiny. Enkä mä ois halunnu olla mikää Kääpiösugi.

Näit hahmojen pituuseroja funtsittuani mä päädyin Kaguraan, sillä on suhteellisen kivoja asukokonaisuuksia ja Kagura on muutenki yks niitä mun harvoja naispuolisia suosikkihahmoja. Musta kuitenki tuntu, et Kaguran nuori versio on mulle vähän turhan söpö, ni päädyin sitte tähä timeskip-versioon. Ei ehkä oo ihan mun juttu pukeutua näin ultimatenaiselliseks, mutta tuleepahan seki nyt sitte kokeiltua.

Meil oli pieni tilanpuute tääl luukussa. Tala ompeli tota Gintokin yukataa pöydällä, nii mä siirryin sit lattialle eläinten armoille leikkelmää mun palasia. Mulla ei ollu minkäänlaista ideaa siitä, miten helvetissä tehään paita tai mikää muukaa vaatekappale, sillä oon aina löytäny mun asuihin jonkinlaisen kirpparipohjan, jota oon vaan lähteny sit muokkaamaan. Ellei sit lasketa Vaskivuoren Anything Goes -musikaalia, jossa olin puvustusassistenttina, enkä edes osannu siihe hommaan ilmottautuessani laittaa lankaa ompelukoneeseen. Hei sori te, joiden vaatteet ratkeili saumoistaan. Ja anteeks orkesterin pojat, et teidän raitapaitojen hihat oli erikokoset!
Kappaleiden leikkaaminen tapahtu siis aikalailla vaan silmämääräsesti ja tosi randomilla. Olin mä yrittäny jotain mittoja ottaa, jotta mulle tulis professionaalimpi olo, mut eihän ne mitään auttanu xD

Pääsin jokatapaukses ees jotenki kärryille yhen failurekappaleen tehtyäni. Tää toka onnistu jo vähän paremmin. Aattelin et tekisin viel kolmannenkin, mut pelotti et kangas loppuu kesken, ni tyydyin sit tähän. Jätin tän yläosan myös tarkotuksella vähän pidemmäks mitä se oikeesti on, ettei mulla oo sitte conissa liian alaston olo.

Joku kiinnitystsydeemi. Mulla on toistaseks viel vähän ongelmia tän homman kanssa, sillä pelkään et noi pamahtaa auki ja oon sit kauhee itsenipaljastelija.

Koristereunojen maalausta ja kuivaamista föönin avulla :D Mä oon semmonen tärinäkäsi, et joudun käyttämää apuna jeesusteippiä. Osan maalasin sit taas vapaalla kädellä ja sen kyl kans huomaa.

Ihmeläpyskä ja nepparikiinnitys.

Sit pääsinki jo tekeen hametta! Kangas riitti maagisesti just ja just. Ompelin kans tonne sisäpuolelle antistaattista vuorikangasta, ni mun on mukavampi olla tos hameessa, eikä se lähe ärsyttävästi nousemaan samalla tavalla kun Frostbitessa mun hame nousi ja pikkarit vilahti... LE TRAUMA.

Hameen sivuun ompelin vetskarin ja tajusin vasta jälkikäteen, et oisin voinu ommella sen paljon enemmän piiloon. Tehty mikä tehty.

Ja sit taas vähän lisää koristereunojen maalaamista. Tota kultasta väriä on tullu nyt viimepäivinä runkattua nii perinpohjin, et sitä tulee jo mun korvista.

JA SITTEN OIKEESTI MUN HÄPEÄ! Tilasin ebaysta lilan päivänvarjon ja ihmettelin ku se oli ihan tommonen löysä tuolt päästä ja tottakai mä aattelin et se on rikki! Ryhdyin sit vähän turhan nopeesti toimenpiteisiin, eli leikkasin ton päädyin auki, tungin tonne sisälle rautalankaa jotta toi pääty pysyis jäykkänä ja suorana, liimasin ja ompelin sen uudestaan kasaan ja jumalauta huomasin sen jälkeen et mun paketista oli pudonnu lattialle se yks helvetin osa, jolla toi varjo olis pitäny viimeistellä ja kaikki olis ollu ilosia ja mun ei olis tarvinnu hakata päätäni seinään. Heitin sen osan sit roskiin, enkä taho nähdä sitä enää ikinä.

Tältä se nyt jokatapuksessa näyttää mun pahoinpitelyn ja hopeen sprayn jälkeen. Aika Maija Poppanen, mut kaikki muut päivänvarjot oli vaan ihan liian pieniä. Voi olla, et käytän tota sit ihan vaan muutamissa kuvissa AUKINAISENA ja muuten piilotan sen autoon kauas pois katseilta.
Sit löysin kans kirpparilta kengät, jee! Kaguralla on oikeesti pitkät bootsit, mutta mä en tuu tässä ajassa löytämään sellasia yheltäkään kirpputorilta, joten laitan sitte nää pitkien sukkien kanssa. Kunhan vaa ensin opin kävelemää näillä kaatumatta.

Ja tässä on nyt tää mitä oon saanu valmiiks tähän mennessä. Paljon vielä puuttuu, mut enköhän mä saa kaiken ajallaan tehtyä, vaikka en ookkaan siitä ahkerimmasta päästä.

Seuraavalla kerralla teen raivopäivityksen Kaguran fiaskoperuukista, kunhan saan sen vaan ensin kuntoon...

-Loxy kuittaa-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti